خط مشی گذاری عمومی بی کفایتی روحانی :: خط مشی گذاری عمومی

(خط مشی گذاری عمومی)

به دنبال معرفی و اشاعه و همچنین نقد سازنده تصمیم گیران

خط مشی گذاری عمومی

به دنبال معرفی و اشاعه و همچنین نقد سازنده تصمیم گیران

وبلاگ خط مشی ( public-policy) با هدف اشاعه علم خط مشی گذاری بین مردم و معرفی این رشته کاربردی و مقغول مانده در ایران است . خط مشی به تصمیماتی که سران سه قوه در کشور های دارای دموکراسی می گیرند گفته می شود و از آنجا که خط مشی گذاران در ایران معمولا تهی از علم مدیریت بخش عمومی هستند نیاز دیدم که وبلاگی با این مضمون ایجاد نمایم

بی کفایتی روحانی

دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۴ ب.ظ

همان طور که در مطالب  گذشته در مبحث تعریف خط مشی مطرح شد ، «خط مشی هرآنچیزی است که، دولت قصد دارد انجام بدهد و یا تصمیم می گیرد که انجام ندهد» .

با توجه به تجولات اقتصادی اخیر یعنی جنگ اقتصادی تمامی عیاری که ایالات متحده امریکا با ایران به راه انداخته و در کشور با نوسانات اقتصادی مواجه شده ایم صبح روز یکشنبه  این عکس را صفحات شبکه های اجتماعی مشاهده کردیم. که آقای ریس جمهور با لباس ورزشی ( آمریکایی) به توچال رفته است . 

با توجه به تعریفی که در خط مشی آمده است می توان این عدم تصمیم گیری دولت دوازدهم  در مورد مسایل اقتصادی و عدم توجه به مسایل مهم مردم را یک تصمیم آگاهانه دانست  . حال این که آقای رییس جمهور چه هدفی از این تصمیم گیری یا بهتر بگویم عدم تصمیم گیری دارد را می توان در اینده بررسی کرد . 

روحانی در توچال در بحران جنگ اقتصادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی